2014. május 1., csütörtök

Twilight fanfiction folyt


Ajkamon pecsét! (...) Gyönyörű kifejezés, de az égvilágon nem jelent semmit.



*Egy ismeretlen farkas jelent meg másnap délután Jacobék falkájában és csak annyit tudnak, hogy sötét holdnak hívja magát és Jacob is így hívja érdekes, mert a bundája egyáltalán nem sötétvörös és hófehér.
  /De ez nem ér ő tudja a nevünket de, mi nem tudjuk az igazi nevét/
  / Csend Seth ha nem akarja, hogy tudjátok nem is, fogjátok tudni./
  /Szóval te tudod igaz?/
  /Igen tudom Leah/
  /Akkor, ha te megbízol benne nekünk is meg kell/
  /Üdv a csapatban/
  /Kösz, de normális egy csapat vagytok/
  /Mondtam nem?/
  /De igen mondtad Jacob/
  /Tényleg valaki tudja, hogy be lehet e vésődni egy másik alakváltóba? Úgy hallottam még élnek rajtunk kívül mások is./
  /Be lehet de, az egyikőtöknek ember alakban kell lennie, mert másképp nem működik, de én úgy tudom, hogy ezt a fajtát meg lehet törni akármilyen erős/
  /Honnan tudod?/
  /Onnan Seth hogy a szüleim is egy csapatban voltak, de nem volt semmi sem köztük jó ideig csak akkor mikor anyut ember alakban látta, de úgy viselkedtek, mint egy átlagos pár oda voltak egymásért és mégsem simán tudtak volna egymással szakítani de, nem akartak ezért erősebbé vált a bevésődés és már nem bírták egymás nélkül/
  /Ez de érdekes sztori/
  /És szép is én szívesen látnám őket/
  /Én is szívesen láttam volna őket együtt/
  /Ezt hogy érted?/
  /Anya meghalt a születésem után nem sokkal apa nevelt fel de elfelejtette, hogy hallom a gondolatait és így jöttem rá mindenre/
  /Ez durva/
  /Hol vagyunk?/
  /a Cullen háznál/
  /Mi mármint az a Cullen család? Carlis meg a többiek?/- gondolatban a hangja kétségbe esett volt.
  /Mi van velük? Ők vega vámpírok./
  /De Jacob ez nálam másképp van nem csak át, hanem vissza is változom, ha dühös vagy épp mély gyűlölet van bennem az előttem álló személy iránt, és amint megérzem a vámpír szagot, ez megtörténik. Nem engedhetem, hogy más is lásson rajtad kívül/
  /Egyedül nem mehetsz!/
  /Nem mondod, meg hogy mit tegyek és mit nem/üvölti a lány.
  /hú a kis harapós/
  /Átharapom a torkod és lesz harapós/
  /Én vagyok az alfa és megegyeztünk, nem fedlek fel, ha nem, muszáj de most az/
  /De egyedül is megoldom úgy, mint lassan 5 éve/
  /Kit viszel?/Jacob Black az alfa lezártnak tekintette a vitát.
  /De nem egyezek bele/
  /Leah te mész vele és most tűnés mind a ketten/
  /Ha rosszul sül el számolunk érte Black/Jacob tudta. Akkor kell számolniuk, ha Leah felfedi az ismeretlen kilétét, de ha ez meg is történik, nem kockáztathatta, hogy szerelme vagy esetleg annak családjának ugorjon. Így meg kellett tennie még akkor is, ha elveszti a bizalmát.
- Leah kerül minket? És ki volt vele?- kérdezi hirtelen Nessie aki döbbenetét próbálta eltüntetni.
- Egy furcsa új tag.- szólal meg mögötte Edward.
  /Valami olyasmi/2 perc múlva már mind bent ültek elszóródva ki a földön fotelban vagy kanapén. Quil és Embry is csatlakozott már a falkához.
- Akkor mi is törtét?
-Ő egy új tag. Különleges északról vagy délről jött nem mondta meg. A vér szerinti anyja alakváltó volt, de nem sokkal a születése után meghalt. 13 éves korában megtudta mi az ábra 14 évesen lelépett otthonról és befejezte a sulit fél év múlva valamiért visszament és a helyet ahol élt romokban találta.
- Ott járhatott Caius.
- Ez csak természetes, de van más is, van, amikor nem lehet hallani a gondolatait, vagyis vagy nem gondol semmire vagy el, tudja rejteni azokat. Van olyan gyors, mint Leah és valószínűleg választani tud, hogy farkas legyen vagy sem és egy ideig, úgy tartották ő az egyetlen, aki meg tudja majd törni a bevésődést. Bárki is legyen az, mert utál kötődni bárkihez is.
- És mi ez a visszaváltozok a gyűlölet miatt?
- Nos ezt nem nagyon értem, de ha gyűlöletet érez, valljuk be minden vámpír iránt, akkor nem tud átváltozni vagy úgy maradni őrjöngés nélkül. Ezért úgy alakították ki a nevelőjével,hogy átváltozik emberré, amint ez bekövetkezik. A tetoválása megakadályozza az őrjöngését egy ideig.
- Szegény lány ez borzalmas.
- Az, de megtette a változás felé az első lépést.- mondja Edward.
- Nem csak ez van igaz Jake?- kérdezi Nessie.
- Rossz előérzetem van valamit nem mondott el.
- Talán a Volturi keresheti, vagy ő maga akarja megtámadni a Volturit.
- Más is van. Ezt tudom.
- Talán egy élő rokon, aki hibáztatja.
- Mondjuk egy testvér?- döbben meg Jacob hisz a lány, nem említette.
- Mért ne mondaná, meg ha van ilyen?
- Magát hibáztatja valamiért, éreztem az önvádolását és a lelkiismeret furdalását. - szólal meg 1-ször Jasper hosszabb hallgatás után.
- Ez még logikus is.
- De mért választhat, abban hogy farkas vagy ember legyen? Ezt nem értem- mondja halkan Bella.
- Nem ember és farkas között választhat.
- Akkor?
- Nem mondhatom el. Mindegy kutatni kéne utána, mert kíváncsi vagyok, hogy van-e valami, amitől tartanunk kell.

"Olyan dolgokat teszek, amit soha nem gondoltam, hogy valaha is megteszem. Ilyet még neki se mondtam el, mint most ennek a lánynak és az alfának. Nem kértem még senkitől hogy segítsen megtalálni azt, aki vagyok azt, akit évekkel ezelőtt elvesztettem. Ott azon a napon."

*1 nap telt el az óta a nap óta mikor csatlakozott az ismeretlen sötét hold.
- Akkor holnap találkozunk ugye Layla?- érdeklődik Leah.
- Persze, de nem mondod el senkinek se ugye semmilyen értelemben.
- Nem, ha jössz vásárolni sok ez a fekete cucc.
- Van más is. Csak ezeket hordom. Ha nagyon akarod, akkor elnézhetünk valahova.
- Akkor reggel gyere át és megkérjük Sethet hogy, vigyen be a városba oké?
- Jó, de nem veszek fel bármit, amit csak mutatsz. Csak azt, ami tetszik.
- És nem veszel semmi fekete ruhát, övet, ékszert, semmit világos?
- Mint a nap.
- Reggel is csak 2 fekete dolog lehet rajtad.
- Ez nem ér túl gyors már bánom, hogy téged kértelek meg.- ekkor ajtó csapódás hallatszott.
- Megjött az öcsém. De ilyen hamar?- rohant ki az ajtón.
- Seth, hogy-hogy ilyen hamar itt vagy?
- Mi az csak nem rejtegeted a fiúd?- jött a gúnyos felelet a gondolatban már hallott hanggal.
- Ha-ha-ha. Nem vagy vicces és csak egy barátnőm jött át. Jut eszembe, ugye beviszel a városba holnap reggel?
- Semmi pénzért nem viszlek be se, téged se a kattant barátnődet.
-1 külön őrjárat és és segítek csaj ügyben, vagy majd ő segít úgy is menne neki .- alkudozott tovább.
- Vigyázz ki nevében ígérgetsz Leah mert, pórul jársz, emlékezz te akartad, hogy bemenjek veled vásárolni épp, ezért én nem teszek semmit az ügyben akkor, sem ha én is kértem valamit. Holnap találkozunk- ezzel ki is ment.
- Na akkor ő talán nem fog olyan könnyen segíteni de én igen, na léci- nógatta tovább ügyet sem vetve az ajtót bámuló öcsére.
- Ez meg ki volt?- tagolta a srác szépen és lassan a mondatot.
- Layla Night. Új itt, de egy ideje már ismerem. Amúgy ismeri az új üdvöskénket is.
- Kit nem ismer akkor már?- de ekkor beugrott neki valami- Milyen kapcsolatban áll vele?
- Ezt nem árulta el.
- Csak nem egy rokona?
- Lehet, ki tudja, akkor elviszel minket?
- Ha összehozol vele.
- Próbálkozhatok, de nála nem tudok semmit sem ígérni.
- Miért?
- Mert ő nem csak egy lány innen a rezervátumból ő egy olyan lány, akit senki sem ismer már igazán, akiről senki nem tudta az igazságot soha és most sem tudja senki.

- Egy örökké titokzatos lány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése